در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

گیم فیکیشن یعنی انجام کارها با بازی، اما کارهایی که جنبه بازی ندارند. در این روش مخاطب را با محرک‌های طبیعی به جنب ‌و ‌جوش وا می‌دارند. در حال حاضر یکی از روش‌هایی که برای آموزش و فراگیری دنیای الکترونیک استفاده می‌شود، گیم فیکیشن می‌باشد.

خوب است بدانید این روش آموزشی که بسیار فراگیر هم شده ‌است از روش‌های پر‌بازده می‌باشد و ضمنا کاملا تعریف علمی دارد. چنانچه از این روش آموزشی استفاده نمایند می‌‌توانید مطالب را به شیوۀ هیجان‌انگیز و کاربردی برای آموزش ارائه نمایند.

الفبای گیم فیکیشن :
همانطور که می‌دانید در کارهایی که تحرک بدنی وجود دارد مثل ورزش هورمونی به نام اندورفین ترشح می‌گردد. همین فرآیند در روش آموزشی گیم فیکیشن در هنگام یادگیری با استفاده از بازی می‌افتد، ترشح این هورمون در بدن موجب لذت و شادی خواهد ‌شد و باعث می‌شود تا میزان بیشتری از مطالب را یادگیرنده فرا گیرد. همچنین این هورمون به محض اینکه در بدن ترشح می‌شود باعث ایجاد حس آرامش نیز می شود، بنابراین وقتی اشخاص با استفاده از روش گیم فیکیشن شروع به یادگیری الکترونیکی می‌کنند حس هیجان و شادی و نشاط را تجربه خواهند‌ کرد و مواردی که یاد گرفته‌اند در ذهنشان ماندگارتر خواهد ‌بود.
مزیت‌های یادگیری الکترونیکی با روش آموزشی گیم فیکیشن :
۱- ایجاد انگیزه در یادگیری، یادگیرنده با استفاده از روش آموزشی گیم فیکیشن با سطح محتوای آموزشی ارتباط برقرار می‌کند، این روش به یادگیرنده حس انگیزه و نشاط می‌دهد زیرا یادگیرنده بخاطر تحرک و جنب ‌و‌ جوش در حین فرآیند یادگیری حس خوبی را تجربه می‌کند، بنابراین یادگیری بهتر و موفق‌تری را خواهد داشت. در واقع دانشی که از طریق گیم فیکیشن به افراد انتقال می‌یابد به دلیل خاطرات خوبی که به همراه دارد اثربخش‌تر و ماندگارتر خواهد ‌بود.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

گیمیفیکیشن در مدیریت

کلمات کلیدی:برند-برندسازی-بازاریابی-مدیریت برند-مشاوره برند-مشاور برندسازی

  • ۹۶/۰۱/۲۱
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی