در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

بیشترین سوءتفاهم در زندگی روزمره می تواند به یک عدم تطابق بین قصد و درک است: شما فکر می¬کنید و چیزی را بیان می¬کنید و شخصی که با او صحبت کردید فکر می¬کند چیز دیگری را بیان کردید.
شرکت ها اغلب مشکل مشابه دارند. در زمینه کسب و کار و نام تجاری، هویت نام تجاری یک شرکت بیان کننده آن چیزی است که به عنوان محصول و یا خدمات ارائه می¬شود، کیفیتی که به مشتریان ارائه می-دهد، مزایای آن بیش از مارک¬های رقیب است. تصویر نام تجاری، از سوی دیگر، این است که چگونه نام تجاری توسط مردم درک شده است. چالش هر شرکت نماد آن است وقتی که سعی در ساخت یک نام تجاری می¬کند که مطمئن شود تصویر خود را تا جایی که امکان دارد نزدیک و منطبق بر هویت خود ایجاد کند.
یک شکاف منفی بین هویت نام تجاری و تصویر نام تجاری به این معنی که ارتباط با تمایلات بازار، که می تواند ارائه خدمات و یا محصولات، را سخت تر کند و حتی می تواند به از دست دادن ارزش اساس¬نامه این شرکت منجر شود.


بدین منظور بهتر است که برند ها هویت کلامی متناسب با سازمان خود را طراحی نمایند.

برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.

هویت کلامی

کلمات کلیدی:برند-برندسازی-آموزش برند-آموزش برندسازی-مشاور برند-مشاوره برندسازی

  • ۹۶/۰۱/۳۱
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی