بیشترین سوءتفاهم در زندگی روزمره می تواند به یک عدم تطابق بین قصد و
درک است: شما فکر می¬کنید و چیزی را بیان می¬کنید و شخصی که با او صحبت
کردید فکر می¬کند چیز دیگری را بیان کردید.
شرکت ها اغلب مشکل مشابه
دارند. در زمینه کسب و کار و نام تجاری، هویت نام تجاری یک شرکت بیان کننده
آن چیزی است که به عنوان محصول و یا خدمات ارائه می¬شود، کیفیتی که به
مشتریان ارائه می-دهد، مزایای آن بیش از مارک¬های رقیب است. تصویر نام
تجاری، از سوی دیگر، این است که چگونه نام تجاری توسط مردم درک شده است.
چالش هر شرکت نماد آن است وقتی که سعی در ساخت یک نام تجاری می¬کند که
مطمئن شود تصویر خود را تا جایی که امکان دارد نزدیک و منطبق بر هویت خود
ایجاد کند.
یک شکاف منفی بین هویت نام تجاری و تصویر نام تجاری به این
معنی که ارتباط با تمایلات بازار، که می تواند ارائه خدمات و یا محصولات،
را سخت تر کند و حتی می تواند به از دست دادن ارزش اساس¬نامه این شرکت منجر
شود.
بدین منظور بهتر است که برند ها هویت کلامی متناسب با سازمان خود را طراحی نمایند.
برای کسب اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک نمایید.
کلمات کلیدی:برند-برندسازی-آموزش برند-آموزش برندسازی-مشاور برند-مشاوره برندسازی
- ۹۶/۰۱/۳۱