در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

مفهوم برندسازی شخصی

از دیدگاه بازاریابی، موقعیت سازی برند (جایگاه سازی برند) تصوری است که شما در ذهن مشتری در مورد برند خود خلق می کنید و برندسازی شخصی، چیزی است که می خواهید دیگران – یک رئیس، همکار، دوست، مشتریان و مخاطبان احتمالی و یا حتی شریک زندگی – در مورد شما احساس کنند.جایگاه سازی برند بیان کننده این نیست که شما دقیقاً چه کسی هستید، بلکه بیان و تفسیری از تصویر شما می باشد. معمولاً این بیان و تفسیر، واقعی نیست؛ بلکه یک دلیلِ احساسی برای مردم و مخاطبانی ست که می خواهید اطراف شما باشند. این بیان و تفسیر باید جوهره ای از وجود شما را نشان دهد و اینکه چگونه می خواهید برند شخصی خود را تعریف کنید.به عنوان مثال، تثبیت موقعیت یک نام تجاری بزرگ مانند مرسدس بنز، بیانی در مورد آنچه این برند می سازد و یا به فروش می رساند نیست، بلکه احساسی است که مشتریان در مورد این برند دارند . در برند سازی شخصی، شما می توانید این رویکرد را برای استفاده از ویژگی های شخصی خود برای ساخت یک تصویر در ذهن مردم استفاده کنید.
مبحث “برند شخصی” بخاطر ارتباطی که با اشخاص معروف دارد، تقریباً برای همه ی افراد قابل درک است. شخصیتهایی مثل عزت الله انتظامی، محمدرضا شجریان و علی دایی برند خود را مشتاقانه همانند شرکتهای معروف دنیا مثل کوکا کولا و نایک با مهارت طراحی و حفظ می کنند.
به گفته ی معلم طراحی برند شخصی – آقای پیتر مونتویا – در واقع دغدغه شما صرفاً ایجاد یک برند شخصی نیست، بلکه مسئله این است که چگونه می توانید تاثیر گذارترین برند شخصی را ایجاد کنید.
به گفته ی مونتویا، نویسنده ی کتاب “برندی به نام شما و پدیده ی برند سازی شخصی”: هرکسی، خواه ناخواه، دارای یک برند شخصی است”. هدف باید این باشد که آن برند طوری طراحی شود که تاثیری واضح و حائز اهمیت در مورد شما و کارتان ایجاد کند، چه شما صاحب کسب و کاری کوچک باشید، یا یک کارآفرین تنها یا مدیر عامل یک شرکت.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

در مورد برندسازی شخصی بیشتر بدانید.

کلمات کلیدی:برند-برندسازی-مشاور برند-آموزش برند-مدیریت برند
  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی