در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

فرهنگ تیم فروش

نیروی انسانی مهم ترین سرمایه هر سازمان بحساب می آید و نیاز به توجه ویژه از سوی مدیران دارد .

 واحد فروش نیز چرخه حیات هر سازمان است ، مکانی که در واقع بیشترین ارتباطات با بیرون از آنجا و از سوی کارکنان آن قسمت برقرار می گردد ، بنابراین داشتن فرهنگ تفکر مثبت و روحیه خلاقانه با اصول و ارزش های اخلاقی و انسانی والا از مشخصه های اصلی نیروی خوب سازمانی و فروش است . اما گاهی برای رسیدن به موفقیت بیشتر نیاز به تغییر رویه ، تغییر تفکر حاکم و بازسازی مجدد می باشد .

مزایا و اهمیت هم آفرینی ( خلق مشترک )

هم آفرینی یا خلق مشترک واژه بسیار پرمعنایی است ، زمانی که عده ای از انسانها با میل خود گرد هم می آیند تا با تلاش گروهی و خرد جمعی ، خروجی ارزشمند را برای شرکت رقم زنند و نتیجه آن یک برد دو سویه هم برای شرکت و هم برای کارکنان است . در واقع یک راهپیمایی است که کارکنان و مدیران دست در دست یکدیگر با همدلی ، اتحاد و دلسوزی قدم بر می دارند و خود را از آن سازمان جدا نمی بینند و قطعا چنین سازمانی با این فرهنگ سازمانی به موفقیت های چشم گیری دست می باید که میتوان به موارد ذیل اشاره کرد :

-       کارکنان از بودن در محیط کارشان لذت می برند .

-         کارکنان احساس احترام و امنیت شغلی دارند و با دل و جان و با انگیزه قوی کار می کنند .

-         کارکنان از مدت زمان بیشتر برای کار کردن گریزان نیستند چرا که آنجا را خانه دوم خود می دانند .

-         مشکلات پیش روی سازمان بطور شگفت انگیزی در چنین فضاهایی و با همدلی میان مدیران و کارکنان هموار و حل می گردد .

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

فرهنگ مثبت  و خلاق تیم فروش

منبع:برندتک

  • ۹۶/۰۲/۲۷
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی