سوابق تحصیلی
- PhD در بازاریابی و برندسازی – دانشگاه رن (RENNES) فرانسه
- کارشناسی ارشد در پژوهش در علوم مدیریتی (DEA) از بوردوی فرانسه
- کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی (MBA) با گرایش بازاریابی از سازمان مدیریت صنعتی
- کارشناس ارشد فلسفه از دانشگاه مطالعات فرهنگی و علوم انسانی (انجمن حکمت و فلسفه)
- کارشناس ارشد مهندسی عمران از دانشگاه تربیت مدرس
- کارشناس مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت ایران
سمت های حال حاضر ( تخصصی / علمی)
- عضو شورای راهبردی سبک زندگی مرکز مطالعات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام
- ریاست اتاق فکر و دبیرخانه کمیسیون تبلیغات وزارت صنعت،معدن،تجارت
- عضو کمیسیون ارزش گذاری برند سازمان استاندارد
- عضو کمیته علمی تخصصی تبلیغات دانشگاه جامع علمی و کاربردی
- ریاست هیئت علمی آکادمی برند ایران
- عضو هیئت علمی سامانه ملی تدارکات صنعتی ساختمان کشور
- عضو هیئت تحریریه مجله اتحادیه صنف تولید کنندگان و فروشندگان پوشاک تهران
- عضو شورای عالی سردبیری نشریه مدیریت بازاریابی و تبلیغات
- مدیر علمی مجموعه نشست های تخصصی سینما برند
- مدیر علمی پایگاه آموزش مجازی "برند آموز" IranBrandAcademy.com
- مدیر گروه فناوری برندسازی (BrandTech)
- رئیس هیات مدیره دانش آموختگان سازمان مدیریت صنعتی
شناخت از صنعت و تکنولوژی- طی سوابق تحصیلی در زمینه مهندسی–ترکیب مناسبی بین مباحث صنعت و بازار به وجود آمده است. بدین معنا که تسلط بر نحوهی تحلیل بازار از یک سو و آشنایی با تفکر مهندسی از سوی دیگر باعث گردیده است که ارتباط بین این دو به نحو مطلوب برقرار گردد. این مهم به خصوص در طرحهایی که مشتمل بر معرفی محصول جدید به بازار بوده، یعنی آنچه که مربوط به حوزه R&D، تحقیقات بازار، طراحی مفهومی محصول و در نهایت تدوین استراتژیهای ورود به بازار برای محصول جدید و تجاریسازی آن میباشد، بسیار موثر بوده است. در واقع این رویکرد (صنعت- بازارمحور)، به خصوص در محصولاتی که محتوای تکنولوژیک (Technology Intensive) آنها بالا بوده، رکن بیبدیل موفقیت طرحها بوده است. در ادامه پارهای از پروژههای مشاورهای/ تحقیقاتی صورت پذیرفته، آورده شده است:
1. مشاور ارشد بازاریابی سازمان بنادر و دریانوردی PMO
2.مشاور ارشد بازاریابی مرکز تحقیقات مخابرات
3. مشاور مدیر عامل در امور استراتژیک و بازاریابی شرکت بیمه سایان (گروه سرمایهگذاری سایپا)
4.تدوین راهبردهای برندسازی و استراتژیهای ورود به بازار بانک گردشگری
5. طراحی کمپین پذیرهنویسی بانک گردشگری
6. مشاور ارشد برندسازی، بازاریابی و طراحی کمپین تبلیغاتی مجتمع تجاری ارگ به عنوان بزرگترین مجتمع تجاری شمال شهر تهران به همراه ترجمان هویت برند مجتمع در عناصر معماری
7. مشاور ارشد برندسازی گروه صنعتی البرزگاز
8. مدیر علمی طرح کلان ارزیابی برندهای ایرانی در برگیرنده 24 صنعت و 56 زیر صنعت شامل ارزیابی 430 برند ایرانی به زیر نظر سازمان توسعه تجارت ایران در سال 1388
9. مشاور برندسازی و برنامههای استراتژیک گروه داتیک (Innovate)
10. مشاور ارشد بازاریابی بانک صادرات ایران
11.مشاور بازاریابی شرکت البرزگاز در طرح ارائه روغن موتور ویژه خودروهای گازسوز (از طراحی محصول تا جایگاه سازی برند در بازار)
12. تدوین استراتژی ورود به بازار و برندسازی رسانه دروازهای (آپادانا) شرکت آونگ پویا
برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.
- ۹۵/۰۷/۰۳