در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

جستارگشایی:
آنچنان که در تاریخ علم بازاریابی مضبوط است،دانش بازاریابی ، در دهه نخست سده بیستم میلادی،به عنوان یک دیسیپلین علمی از دامان علم اقتصاد،بروز و ظهور یافت.(Ref)
البته بی گمان هر نوزادی در سیر رشد خود تحولات بسیار می کند و دانش بازاریابی مستثنی از این امر نبود. وبستر Ref در  مقاله ماندگار خود به نام "نقش بازاریابی در سازمان" تحولات را در حوزه ی عملیاتی بازاریابی به خوبی نشان می دهد . هرگاه حوزه عملیاتی یک پدیده دچار تحول گردد،آکادمیسین ها با مطالعه شیوه ها ی جدید عملیاتی آن حوزه،ادبیات علمی مرتبط را توسعه داده و با کلاسه بندی دستاوردهای خود،مبنای علمی مربوطه را انتزاعی تجرید می کنند.
کنون با اهمیت یافتن نقش برندسازی در مدیریت بازار، به نظر می رسد که لازم است که تا مفهوم این پدیده و پویایی های علمی و عملی پیرامون آن را مورد بررسی و مداقه قرار دهیم.
رویکرد تحلیلی
در این نوشتار ، با رویکردی پدیدار شناختی به تبیین دگردیسی های مفهوم برند فرد مخاطب و مشتری و علل اهمیت یافتن این امر در مدیریت بازار که خود باعث بالارفتن قدرت و ارزش سهام شرکت های صاحب برند شده است،خواهیم پرداخت. در این راستا زاویه دید خریداران و مصرف کنندگان را به عنوان نقطه کانونی تحلیل قرار  خواهیم داد. این امر به آن معناست که از رفتار و راهبردهای سازمان و مدیران برند مغفول هستیم،بلکه بر عکس اعتقادمان چنین است که مدیران برند همیشه دیدگاه ها و حساسیت ها و تتلقی مخاطبان و مشتریان را درست تشخیص داده و متناظر و متناسب آن عمل کرده اند.و چنین برندهای ارزشمند را آفریده اند که نزد همان مخاطبان جایگاه (position) ارجمندی یافته اند.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

سرگذشت برند                

کلمات کلیدی: برند-برندسازی-دکتر شهریار شفیعی-مشاور برند-مشاور برندسازی

  • ۹۵/۰۸/۰۹
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی