در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

١-هویت برند از منبع اصلی و ریشه شرکت توسعه پیدا می کند اما تصویر برند توسط ادراک بصری مصرف کننده شکل می گیرد
٢-مفهوم پیغام برند در هویت برند به معنای اجزای به هم وابسطه و ممزوج شده می باشد اما پیغام برند در تصویر برند به معنای رمزگشایی شدن اون پیغام از نگاه مصرف کننده است
٣-در واقع مفهوم کلی هویت برند پاسخ این سوال است که " شما واقعاً چه کسی هستید " اما مفهوم جامع تصویر برند به این سوال پاسخ می دهد که " چه درکی از موقعیت بازار در ذهن بیننده متبادر می شود "
٤-هویت برند طبیعتی ماده گرا و یا استراتژیک دارد اما تصویر برند طبیعتی ظاهر گرا و یا تاکتیکی دارد
٥-هویت برند نشان دهنده رغبت شماست ، اما تصویر برند نشان دهنده نگاه دیگران به برند است
٦-هویت برند نماد واقعیت شرکت هاست اما تصویر برند نمادی از ادراک مصرف کننده ( مخاطب ) است
٧-هویت نگاه رو به جلو و آینده دارد اما تصویر نگاهی به گذشته است
٨-هویت برند ماندگار و پایدار است اما تصویر برند سطحی و ظاهریست
٩-هویت فعال و تصویر غیر فعال است
١٠-هویت دلالت بر " کجا باید قرار داشته باشید " دارد و تصویر دلالت بر " شما چه چیزی بدست آورده اید " دارد.

لینک مطلب:

تفاوت هویت برند و تصویر برند

  • ۹۵/۰۸/۱۶
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی