در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

هویت برند و ارزش درک شده :
استرای د برند را به نوعی عدسی تشبیه میکند درک ارزشهای سازمان را آسانتر و صحیحتر میکند.  امروزه فرایند ایجاد ارزش به یکی از مهمتر ین عناو ین تحقیقاتی در بازاریابی تبدیل شده است. هرچند تعارف متنوعی از ارزش نظیر برایند مزیتها و هزینه ها  و یا ارتباط کیفیت برند و قیمت شده، اما منظور از ارزش در بازاریابی عموماً ارزش درک شده توسط مشتری است که هر دو جزء اقتصادی و غیراقتصادی را در بر می گرد . برمبنای این تعریف، به نظر میرسد ارزیابی ارزش فقط توسط مشتری انجام میشود. ارزش درکشده برند شدیداً تحت تأثیر هویت برند قرار دارد و هویت مناسب برند تأثیر مثبتی بر ادراک ارزش برند میگذارد. برندی با هویت قوی نیازهای نمادین مشتریان را بیشتر از نیازهای کارکردیشان برطرف میسازد. نتایج تحقیقات نشان میدهد برندی با هویت قویتر، توان بیشتری برای افزاش فرایند ادراک ارزش دارد.
. براساس تحقیقات، ویژگیهای نظیر شهرت و آوازه برند و جهانی بودن آن )که همگی به هوِیتش برمیگردد(، رابطه مثبتی با ارزش برند ی داشته و ارزش برند )خصوصاً ارزش اقتصادی برند( را افزاش میدهد.
2-هویت برند و رضا یت مشتری :

رضا یت کلی مشتری عبارت است از فرایند ارزِیابی و قضاوت مشتری از آخرین موقعیت خرید و تماس وی با تولیدکننده خدمت یا محصول. رضایت مشتریان از برند را به صورت ارزیابی احساسی عمومی آنها از محصولات و خدمات برند در هر لحظه از زمان تعریف کرده اند. علاوه بر احساسی بودن رضایتمندی، محققان آن را فرایندی شناختی نیز میدانند. بنابراین، به طورکلی رضایت مشتری را میتوان فرایندی قضاوتی، شناختی و احساس مثبت مشتری نسبت برند دانست.
همچنین، هویت برند نقش به سزاِیی در رضایت مشتریان دارد 1؛ هرقدر هویت برند متمایزتر و معتبرتر باشد، از نظر مشتریان قویتر و جذابتر خواهد بود. هویت برند متمایز نقش مهمی در ارضای نیاز بی همتا و منحصربه فرد بودن مشتر یان ایفا میکند. انسانها به متفاوت بودن گرایش دارند و هرچه هو یت برند متمایزتر باشد، حمایتهای احساسی، نگرشی و عملی بیشتری از جانب مشتریان دریافت خواهد کرد. یک برند با پرستیژ و معتبر، برندی است که نه تنها کیفیت مناسبی دارد، بلکه مهمتر از آن، برای مصارف خودنمایانه نیز استفاده میشود. هرقدر برند با پرستیژتر و شناخته شده تر باشد، احساس خودنما ی و رضایت بیشتری در مشتریان ایجاد میشود. از نرو، هرچه برند هویت متمایزتر و با پرست یژتری داشته باشد، رضایت مشتریان از برند بیشتر است.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

تاثیرات هویت برند

کلمات کلیدی:برند-برندسازیموزش برند-مشاوره برند-مشاوره برندسازی
  • ۹۶/۰۱/۲۷
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی