در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

۱ مطلب در تیر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


با توجه به اینکه درسال های اخیر کارفرمایان و مدیران به اهمیت مبحث برندسازی پی برده اند، و مشهود است که  برند سازی تنها راه جای گرفتن در قلب و ذهن مشتریان است و در واقع تنها راه  ارتباط با مخاطب است و میسر نمی شود مگر اینکه کسب و کار و یا محصول شما هویت داشته باشد.

هویت برند در واقع نقطه تمایز شما با رقبا را مشخص می کند و حاصل یکپارچگی بین اجزای مختلف برند شماست.

همان طور که انسان دارای ژن است و این ژن در تک تک سلول ها تکرا ر می شود و باعث یک یکپارچگی و هویت یکسان در وجود آدمی می گردد،ژنتیک و نهایتا هویت یک برند نیز باعث جان بخشیدن به برند می شود و ارتباطات برند را می سازد.
در سمینار آنلاین(وبینار) آمایش ژنتیک برند  که در تاریخ 5 مرداد برگزار می گردد،دکتر شهریار شفیعی(ریاست علمی آکادمی برند ایران وگروه تخصصی برندتک)، به نحوه ی ساختن ژن و هویت برای یک برند خواهند پرداخت و و برندهای مختلف را ازاین منظر مورد کاوی خواهند نمود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

وبینار آمایش ژنتیک برند

021-22654954-7

برند

 برندسازی


  • شهریار شفیعی