در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

۱ مطلب در دی ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در عرصه ی کسب و کار امروزی،ارزش گذاری برند نقش کلیدی دارد.مالکیت معنوای کسب و کار مانند ثبت اختراع،کپی رایت،طراحی و علائم تجاری از اهمیت رو به رشدی برخوردارند.ارزش گذاری چنین دارایی های نامحسوسی،در جهت ارزشگذاری برند انجام می گیرد.چنین چیزی اغلب در بعضی از انواع تراکنش ها مانند ترازنامه استفاده می شود.ارزش گذاری برند فرایند تعیین ارزش مالی برند است.چنانچه ارزش برند عبارت است از ارزش خالص فعلی پیش بینی سود برند،که نرخ تخفیف برند از آن کاسته شده است.ارزش یک برند به یک عملکرد مالی خوب و قوی بستگی دارد و نتیجه ی داشتن یک برند قوی،افزایش ارزش سهامداران است.ارزش یک برند به یک عملکرد مالی خوب و قوی بستگی داردو نتیجه ی داشتن یک برند قوی، افزایش ارزش سهامداران است.ارزش یک برند تنها به رفتار مصرف کننده بستگی ندارد بنابراین بسیار مهم است فرایند خلق ارزش برند را به صورت مفهومی شکل داده و روش های کمی مناسبی را برای ارزیابی ارزش برند توسعه دهیم.یک برند شاخصی است از اینکه یک شرکت تا چه حد قوی است.روش های مختلفی برای ارزش گذاری برند پیشنهاد شده اند.این روش ها شامل روش مبتنی بر هزینه،روش مبتنی بر بازار،روش حق امتیاز،روش جریان نقدی تنزیل شده و روش های interbrand هستند.interbrand نیز روشی را پیشنهاد کرده است.این روش بر قدرت برند،پایه گذار شده تا به ارزش گذاری برند منتهی شود.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

ارزش گذاری برند به چه معناست.

کلمات مرتبط:قیمت گذاری برند، ارزش برند، ارزش گذاری برند،ارزیابی برند،تعیین قیمت برند

  • شهریار شفیعی