در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

۳ مطلب در آذر ۱۳۹۴ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بعد از بازاریابی و فروش اقبال رو به سوی برند سازی است.
اما علم و دانش برند سازی و فن آوری های برندینگ بسیار نو و جدید است و معمولا افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند پیش زمینه های تبلیغات و یا مدیریت و بازاریابی دارند و در صورتیکه علم برند دانشی ترکیبی و جامع است بنابراین سازمانهای پیشرو نیاز یادگیری و آموزش این علم را در اعضای خود احساس نموده و آموزش برند سازی را در برنامه های آموزشی خود می گنجانند.
عقب ماندن از این قافله با توجه به سرعت تکنولوزی در زمانی اندک باعث می شود فاصله از رقبا بسیار شود و کم کم از بازار حذف شوند.بنابراین مدیران هوشمند می دانند همیشه باید خود را به علم روز مجهز ساخته و دانش روز برندینگ را در سازمان خود جاری و ساری نمایند.
بنابراین سعی می کنند با بهره گیری از افراد متخصص سطح علمی کارکنان خود را در سازمان بالا برده و باشیوه های آموزشی مختلف اعم از یادگیری آبشاری و یا برگزاری کلاس ها، کنفرانس ها و سمینارها برای کارکنان خود ،سطح علمی دانش کارکنان خودرا با سطح علمی جهان یکسان نمایند.
بنابر این در وهله اول بهتر است که اهمیت یادگیری و تجهیز به دانش برندینگ و دانش های مدیریتی برای مدیران و و مدیران ارشد روشن گردد.

اگر شما جزء کسانی است که به اهمیت برندسازی در کسب و کار خود پی برده و متوجه تفاوت آن با تبلیغات و بازاریابی شده اما به دلیل مشغله ی زیاد،توانایی حضور در کلاسها را نداشته و می خواهید  از زمان های مرده خود بهره ی بیشتری ببرید پکیج آموزشی مدیریت برند با بیان دکتر شهریار شفیعی را به شما معرفی می نمایم.


 پکیج تصویری دوره آموزشی مدیریت برند (Brand Management) شامل 5 بخش بوده که در هر بخش دو حلقه دی وی دی موجود می باشد. این پکیج به صورت فیلم تهیه شده و در مجموع 10 حلقه دی وی دی تحویل افراد داده خواهد شد.

برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه نمایید.

مدیریت برند با بیان دکتر شهریار شفیعی


  • شهریار شفیعی
  • ۰
  • ۰

یکی از مهمترین فاکتور هایی که در شکل گیری هویت و شخصیت برندموثر است، حس مخاطب نسبت به آن برند است.
در کسب و کارهای خدماتی به خصوص کسب و کارهایی نظیر سالن های زیبایی ، اسپاها، ورزشگاه ها، مراکز پزشکی و ... حس جایگاهی بس مهم و حساس پیدا می کند چرا که برند این اصناف ، این دارایی ناملموس، کلیه ابعاد کسب و کار را در بر می گیرد.
در حقیقت این روزها با توجه به رقابت فشرده متخصصان و بالا رفتن سطح تخصص ، دیگر انجام تخصصی و حرفه ای کار شرط لازم هر مرکز خدماتی است و بدان معنی که وجودش هیچ ارزش افزوده ای نداشته و نبودش نارضایتی ایجاد می کند بنابراین باید دنبال منفعتی دیگر برای ایجاد رضایت و ایجاد ارزش افزوده برای مشتری بود.

چرا که او به راحتی می تواند خدماتی را که در مر کز ایکس عرضه می شود با نچندان تفاوت قیمت و کیفیت در مرکز ایگرگ نیز دریافت کند.
بنابراین باید به او چیزی داد که برای دریافت مجدد آن به سازمان ما برگردد و تنها یک مشتری گذری نباشد و این چیزی نخواهد بود جز یک حس خوب.
حس خوب می تواند شامل رضایت، شادی، آرامش، نشاط، شور زندگی و امید باشد. حس هایی که در روزمرگی زندگی ماشینی به خصوص در شهر های بزرگ رنگ باخته اند.

اما چگونه می توان این حس خوب را ایجاد کرد؟

برای ایجاد حس خوب ابتدا باید آن حس ها در فضای خود محیط جاری باشد و این میسر نمی گردد مگر به مدد انتخاب درست پرسنل و نیروی انسانی و آموزش آنها.

اگر علاقه مند به خواندن ادامه ی مطلب هستید روی لینک زیر کلیک نمایید.

برند سازی خدمات       

کلمات کلیدی:آرایشگاه-برند سازی خدمات-وفاداری مشتری در آرایشگاه-

مطالب مرتبط:آرایشگاه برتر باشید.

  • شهریار شفیعی
  • ۰
  • ۰

این روزها سالن های زیبایی و آرایشگاه ها در رقابت تنگاتنگی با یکدیگر سعی در بقا دارند . خدمات مشابهی که با کیفیتی کمابیش یکسان در فضاهایی با کمی تفاوت ارائه می شوند و همه تلاش می کنند ترفند هایی برای جذب و نگهداری مشتری ها داشته باشند . اما در بیشتر مواقع علی رقم حضور مشتری و در کمال تعجب رضایت وی از خدمات ارائه شده ، بازگشت دوباره صورت نمی گیرد. و بیشتر مشتریان تنها یک بار از خدمات سالن های زیبایی استفاده می کنند.

واقعا دلیل این اتفاق چیست؟

آیا غیر از این است که این صنف در نگهداری مشتری بسیار کمتر از جذب آن سرمایه گذاری کرده اند؟ بخش مهمی که اکثر موارد سرمایه مادی و معنوی بسیاری می طلبد و اکثر مواقع نادیده گرفته می شود.

این بخش شامل تمام موضوعات ملموس و ناملموسی است که مشتری در بدو ورودش تا روزها پس از خروج از آرایشگاه با آن برخورد می کند . موضوعاتی از قبیل برخورد پرسونل ، فضا، روابط عمومی ، نوع خدمات و تاثیر کلی و صد البته خاطره ای که برجای مانده است.
مجموعه برند تک با توجه به سوابق تخصصی خود در زمینه برندسازی مصمم است تجارب حرفه ای خود را در اختیار فعالان این صنف قرار داده تا بتوانند خدمات خود را بهتر و شایسته تر در اختیار هموطنان قرار دهند و در نهایت نتیجه بهتری حاصل گردد.
این خدمات شامل برنامه برندسازی و تبلیغاتی در هفت قدم است که پس از شناخت و آسیب شناسی شرایط فعلی آغاز خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید.


  • شهریار شفیعی