در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

در کشور ما واژه‌های بسیاری درحوزه بازاریابی به اشتباه استفاده می‌شود و دربرخی موارد شرکت‌ها ومدیران برای استفاده ازابتدایی‌ترین واژه‌ها بامشکل مواجهند. واژه‌هایی مانند برند و نام تجاری با اینکه از پرکاربردترین واژه‌های این حوزه هستند، ولی دربرخی موارد به جای هم در زبان بازاریابی داخل کشور استفاده می‌شوند.
در خصوص تفاوت برند و نام تجاری باید گفت که یک برند ترکیبی ازخواص و ویژگی‌های ملموس و ناملموس است که درقالب یک علامت تجاری به بازارمعرفی می‌شود و اگر به درستی مدیریت شود، می‌تواند دارای ارزش و نفوذ باشد.      
فرق برند و نام تجاری مانند فرق یک فرد مشهور و یک چهره جهانی با یک فرد معمولی جامعه است یا یک کودک تازه به دنیا آمده با یک انسان کامل. نام تجاری تنها یک نام، تصویر، طرح و...است بدون هیچ حس، وعده، تداعیات و مفهوم دیگراست. این نام در دفاتر ثبت برای محافظت قانونی توسط یک شرکت یا شخص ثبت می‌شود ولی اینکه از آن پس این نام، طرح، لوگو و... چه وعده‌ای به مصرف کنندگانش می‌دهد، چه تداعیاتی در ذهن آن ثبت می‌کند و... آن را وارد حوزه برند شدن و برند بودن می‌کند.

لینک مطلب: تفاوت برند و نام تجاری

کلمات کلیدی:برند-برندسازی-آموزش برند-مشاوره برند-مشاور برند

  • ۹۶/۰۲/۲۰
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی