در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

یکی از روش های شناخته شده تبلیغات، استفاده از فضاهای غیر تبلیغاتی در رسانه هاست که در حقیقت در رسته تبلیغات نامحسوس جای می گیرد. بارزترین نمونه این روش، تبلیغات درون فیلم ها، سریال ها و یا ادبیات است.ر

تبلیغاتی که کاملا زیرپوستی ناخودآگاه مخاطب را هدف گرفته و با تاثیرگذاری بسیار زیاد کالا را در ذهن او می نشاند. این روزها چشم تیزبین می خواهد تا با کمی حوصله دید که در فیلم ها و سریالها مکثی کوتاه روی کرمی است که هنرپیشه زن بر صورتش می مالد و یا ماشینی که مرد موفق داستان سوار آن است چه زیبا از جلوی دوربین رد می شود در حالیکه تاکید روی مارک و نشان آن کاملا هویداست. و در حقیقت مخاطبان فیلم ها و سریال ها به دیدن انواع لوگو ها و محصولات برندهای مصرفی و فضا های خدماتی مانند رستوران ها ، هتل ها و باشگاه ها عادت کرده اند.

 براساس نتایج تحقیقات موسسه نیلسن مدیا، 10 تا 30 درصد بودجه ساخت فیلم‌های سینمایی محصول هالیوود در فاصله‌ سال‌های 2003 تا 2006 از طریق تبلیغات درون فیلمی فراهم شده است . شاید در ابتدا این تهیه کنندگان بودند که به سراغ اصحاب کسب و کا ر می رفتند و برای تولید فیلم و سریالشان از آنها درخواست حمایت می کردند ولی این روزها این صاحبان کار هستند که ارزش این نوع تبلیغ را درک کرده و حتی با پیش بینی فروش فیلم و سریال روی آن سرمایه گذاری می کنند.

مزیت این نوع تبلیغ این است که مخاطب هنگام تماشای فیلم ناخودآگاه با هنرپیشه ها همذات پنداری کرده و یا در سطحی پایینتر در بطن ماجرای فیلم فرو می رود و هنگامی که هنرپیشه مورد علاقه و یا تاثیرگذاری از کالای خاصی استفاده می کند، هنگام مواجهه با آن کالا در فروشگاه برای انتخابش تامل نخواهد کرد.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.

تبلیغات درون داستان

منبع: برند تک

برند   برندسازی برندینگ    مشاوره برند  آموزش برند  رنگ برند نام برند  دکتر شهریار شفیعی هویت  بصری برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی