در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برند پاتن جامه

بی شک نام برند پاتن جامه به گوش همگان آشنا است. پاتن جامه با 20 سال سابقه تولید انبوه پوشاک مردانه مانند شلوار جین، کتان، پیراهن، تی شرت، کت، کاپشن و ... در 18 فروشگاه در سراسر کشور در حال فعالیت است. این شرکت مدعی است با بکارگیری ماشین آلات و تکنولوژی بروز، نیروی انسانی مجرب، محصولات متنوع متناسب با سلیقه های گوناگون و عرضه فصلی محصولات قادر است با رقابت با محصولات خارجی موجود در بازار از نظر کیفیت و قیمت، جایگاه خاص خود را در جامعه بدست بیاورد و آمادگی لازم را برای صادرات محصولات به دیگر کشورها احراز نماید. (وب سایت رسمی پاتن جامه)

تحلیل برند پاتن جامه که در ابعاد مختلف انجام می شود در این بخش شامل "تحلیل هویتی برند پاتن جامه" می باشد.
برند پاتن جامه در طی 2 دهه فعالیت با انجام فعالیت های تبلیغاتی مختلف، استقرار نمایندگی ها در شهرهای گوناگون کشور، از اشتهار در میان مردم برخوردار شده است اما این اشتهار در ذهن مخاطبان او چه به یادگار گذاشته است؟ مشتریان پاتن جامه با شنیدن نام آن چه چیزی در ذهن خود تداعی می نمایند و با دیدن و حس کردن چه چیزی به یاد برند پاتن جامه خواهند افتاد؟

  • راحتی
  • شیکی
  • احترام گذاری
  • مشتری مداری
  • و....

کدام؟

بدیهی است پاتن جامه و بسیاری از برند های دیگر به دلیل نداشتن هویت و شخصیت برند مشخص دچار پراکندگی در عمل شده، از این رو انسجام، یکپارچکی و دوام لازم را در میان مخاطبان از دست می دهد. همانطور که منشا کلیه رفتارها و عمل های انسان شخصیت و ذات درونی اوست، برند ها نیز از این امر مستثنی نیستند. با بررسی های انجام شده در بخش هویت برند پاتن جامه، مواردی آشکار شد که در زیر به آن اشاره می گردد.

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

تحلیل هویتی برند پاتن جامه

منبع  برند تک

    برندسازی  برندینگ     مشاوره برند   آموزش برند   رنگ برند  نام برند   دکتر شهریار شفیعی  هویت  بصری برند

مشاور برند 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی