در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

 در بخش دوم تحلیل برند پاتن جامه به تحلیل هویت سازمانی این برند مانند، لوگو، شعار، رنگ سازمانی، فروش افزارها و ... پرداخته خواهد شد. اما قبل از شروع، جهت هم کلامی و درک مشترک از این واژگان، به تشریح و تعریف آن ها می پردازیم.

لوگو/ آرم/ نشانه
از دیدگاه نشانه شناسی، دسته بندی لوگو برحسب ترکیب عناصر زبانی و شمایلی انجام می گیرد که به 3 دسته تقسیم می شوند:

  • Logotype (آرم نوشتاری) که در آن فقط از نشانه های زبانی استفاده می شود مانند یک نام، یک یا چند حرف که می توانند نام اختصاری سازمان باشد.
  • Logo Iconique (آرم شمایلی) که با ترکیب عناصر شمایلی یا تجسمی طراحی می شوند که می تواند تصویر تجریدی، تصویر یک شی، یا نقشی باشد.
  • Logo Mixte (آرم تلفیقی) که ترکیبی از عناصر شمایلی و نوشتاری در طراحی می باشد.
  • برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر راکلیک کنید.
  • تحلیل هویت سازمانی برند پاتن جامه

منبع  برند تک

    برندسازی  برندینگ     مشاوره برند   آموزش برند   رنگ برند  نام برند   دکتر شهریار شفیعی  هویت  بصری برند  

تعریف برند از دید انجمن  بازاریابان آمریکا   شخصیت برند انتخاب نام شرکت و نام برند  ارزش برند   

تعریف برندینگ از دید کیقیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی