در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برند مینو

شرکت مینو در سال 1338 توسط مرحوم حاج علی خسرو شاهی تاسیس گردید. این شرکت در حال حاضر به صورت هلدینگ و زیر نظر شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان اداره می شود که متشکل از ۱۲ شرکت حقوقی مستقل است و این در محورهای ذیل فعالیت دارند :
  تولید انواع مواد غذایی شامل انواع شکلات و ویفر، اسنک، چوب شور، آدامس، تافی، آبنبات، کیک، نوشابه، آب معدنی و آب میوه 
    توزیع مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی تولید شده توسط شرکتهای گروه صنعتی مینو و حدود 60 شرکت تولیدی دیگر در سطح ایران توسط ۲۰ مرکز پخش 
  صادرات مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی تولید شده توسط شرکتهای گروه صنعتی مینو
فی الواقع مینو را اکثر افراد بالای 25 سال به خوبی با محصول پفک مینو به یاد می آورند و جزء خاطرات کودکی آن ها به شمار می آید. تحلیل صورت گرفته بر روی این برند به بررسی وضعیت کنونی و چرا و چگونگی های فعالیت های بازاریابی و برندینگ این شرکت در حال حاضر می پردازد.
یکی از مباحث مهم که همه بازاریابان در زمان انجام فعالیت های خود باید آن را مورد توجه قرار دهند ، منحنی عمر محصول (PLC ) می باشد ( شکل 1) . این منحنی که نشان دهنده فروش و سود محصول می باشد متشکل از 5 دوره ایجاد محصول، معرفی، رشد، بلوغ و افولِ نوع محصول ، طبقه محصول یا برند است 

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید

تحلیل برند مینو

 منبع برند تک

برندسازی   برندینگ    مشاوره برند     آموزش برند       رنگ برند     نام برند   دکتر شهریار شفیعی            هویت بصری برند 
تعریف برند از دید انجمن بازاریابان آمریکا            شخصیت برند            انتخاب نام شرکت و نام برند    ارزش برند 
تعریف برندینگ از دید کیقیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی