در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برند پرژک

شرکت نگین بهداشت آرین با نام تجاری پرژک از سال 1381 شروع به فعالیت نموده و به صورت تخصصی به تولید شامپو پرداخته است؛ شامپوهای گیاهی پرژک با بکارگیری عصاره های گیاهی طبیعی در فرمولاسیون منحصر بفرد خود موثرترین ترکیبات را جهت تغذیه به عمق سلول­های پیاز مو اهدا می­نمایند تا شادابی و طراوت را با داشتن موهایی سالم و خوش حالت به ارمغان آورد. برند پرژک علاوه بر کسب افتخارات داخلی بسیار و مکرر از قبیل دریافت دو لوح تقدیر نوآوری و عدالت اقتصادی از قوه قضائیه، کسب دو عنوان برند منتخب و انتخاب بعنوان واحد نمونه استاندارد در سالهای 83-85-89، یکی از صادر کنندگان معتبر شامپو به خارج از ایران نیز می باشد که صادرات به کشورهایی از جمله ترکیه، آذربایجان، عراق، افغانستان و کویت در زمره­ی موفقیت های چشمگیر این مجموعه می باشد و این در حالیست که این محصولات با نام تجاری زیگاووس، جزء پرفروش ترین شامپوها گیاهی دارویی در داروخانه های کشور ترکیه می باشند و با توجه به آمار بدست آمده، به دلیل کیفیت بالا و نه صرفا برند، طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده اند. مشتریان هدف این برند بیشتر در ردهB و B+ از سنین 25 تا 50 سال هستند. قابل توجه است آنچه بیشتر موجب توسعه برند بوده است، تیم تحقیق و توسعه به روز این شرکت است که در حوزه کیفیت و توسعه بازار تاثیر بسزایی داشته است. از جمله محصولات پرژک عبارتند از : شامپو سیر، شامپو فلفل، شامپو انار، شامپو بابونه، شامپو زیتون، شامپو سبوس برنج، شامپو سدر و شامپو رزماری که پخش این محصولات در داروخانه ها و سوپرمارکت های کل کشور ایران به شکل مویرگی صورت می پذیرد.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

تحلیل برند پرژک

 منبع برند تک

برندسازی   برندینگ    مشاوره برند     آموزش برند       رنگ برند     نام برند   دکتر شهریار شفیعی            هویت بصری برند 
تعریف برند از دید انجمن بازاریابان آمریکا            شخصیت برند            انتخاب نام شرکت و نام برند    ارزش برند 
تعریف برندینگ از دید کیقیت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی