در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برند کوکا کولا، برندی است شناخته شده در سراسر جهان که خاستگاه آن آمریکا است. در این پوستر می بینیم که چگونه به محض باز شدن درب قوطی، لبخندی شادمانه پدیدار می گردد.
این هلال مشکی ، نشانه ای است با پیامی نمادین که برشادی و لبخند دلالت می کند. بدین گونه برند کوکاکولا می کوشد با دلالت بر شادی، یکی از تداعیات برند خود را بر پایه شادی و لبخند بگذارد. در نظر داشته باشیم که هویت هر برند شامل تداعیات آن برند است، وهمچنین هویت هر برند باید در جمله اجزای آن متجلی باشد.می بینیم که هویت سازمانی برند کوکاکولا شامل تداعی های شادی و لبخند است. بنابراین هویت یکپارچه سازمانیِ برند کوکا کولا در بیلبورد های تبلیغاتی آن نیز مشهود است.
جالب اینجاست که ترکیب بندی این بیلبورد تقریبا قرینه است و همه عناصر دارای هارمونی با یکدیگر هستند؛ ولی تنها چیزی که قرینگی و هارمونی حاکم بر بیلبورد را شکسته، لبخندِ قوطیِ سمت راستی است. به گونه ای که این لبخند از نظر رنگ و فرم در تضاد با سایر عناصر قرار دارد. بدینگونه تاکید زیادی بر این هلال مشکی صورت گرفته است..

برای خواندن ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک نمایید.

تبلیغات خلاقانه برند کوکاکولا

منبع:برند تک

برند      برندینگ برند سازی  مشاوره برند   آموزش برند     رنگ برند   نام برند   دکتر شهریار شفیعی           هویت بصری برند 

تعریف برند از دید انجمن بازاریابان آمریکا            شخصیت برند            انتخاب نام شرکت و نام برند    ارزش برند 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی