در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

در مورد برند گوگل

خیلی خوب گوگل! ببینم امروز برایم چی داری؟
ته حقیقت زندگی امروزه ما با گوگل گره خورده است و بدون آن دچار سردرگمی می شویم. برای کوچکترین کارهایمان هم به آن مراجعه می کنیم و از آن توضیح می خواهیم. گاهی که کلمات جستجو شده در سایت ها را مرور می کنم می بینم که بیشتر درد دل است تا جستجوی کاربردی....
چرا شوهرم من را ترک کرد؟
چگونه از شر همکار حسودمان خلاص شویم؟
تزیین ژله پاتختی برای عروسی دخترخاله!
پاک کن بودار خرگوشی از کجابخرم؟
آیا خواستگارم زنگ می زند؟!!!
و در حقیقت در فرهنگ عامه نشان دهنده اعتماد قشر خاصی از مردم به سطح تحصیلات اندک به این مظهر تکنولوژی که باور دارند این نرم افزار گره گشاست و برای مشکلات شخصی و خصوصیشان هم راهکاری درخور دارد.
و البته این جستجو ها به معنی کم بودن جستجوهای حرفه ای و علمی نیست ولی نشاندهنده عمق حضور گوگل در اقشار مختلف و سنین مختلف و به قول اهالی کسب و کار کلیه بخش بندی هایی بازار است.
تحقیقات نشان داده که در 60 ثانیه 694445 جستجو در گوگل صورت می گیرد که عددی ورای تصور است و چقدر از این جستجو ها می تواند ره به جایی ببرد خدا داند ولی مهم اینجاست که گوگل به عنوان یک ابزار کاربر دوست و همیشه در صحنه و از همه مهمتر گره گشا در اذهان همگان جایگاه خود را یافته است.

برای ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه فرمایید

ok google

منبع  برند تک

    برندسازی  برندینگ     مشاوره برند   آموزش برند   رنگ برند  نام برند   دکتر شهریار شفیعی  هویت  بصری برند   

تعریف برند از دید انجمن  بازاریابان آمریکا   شخصیت برند انتخاب نام شرکت و نام برند  ارزش برند   

تعریف برندینگ از دید کیقیت

  • ۹۴/۰۶/۱۶
  • شهریار شفیعی

آموزش برند

برند گوگل

جایگاه سازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی