در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

رکود و زوال در مدیریت برند امروزه بسیار رایج است و یکی از بزرگترین تهدیدات آینده برندها محسوب می شود. همچنین این مسئله یکی از اشتباه ترین روش ها و مکانیزم های نگهداشت و یا کاستن از هزینه هاست، که نیازمند توجه فوری است. چرا که آسیب های جدی و وجبران ناپذیری را به پیکره بنگاه ها وارد می سازد همچنین 

  • کاهش نیروی انسانی
  • رویکرد و نگاه کوتاه مدت مدیران و تصمیم گیران
  • مسئولیت ها و فشار کاری بیشتر با منابعی کمتر
  • انباشتگی بیش از حد اطلاعات
  • تعریف نشدن صحیح مسائل و برخورد اشتباه با آنها

 

همگی به عدم قطعیت ها ی حاصل از زوال مدیریت برند اضافه می گردند.
مدیریت ارشد سازمان ها بایستی این مسئله را تشخیص بدهند که بسیاری از دارایی های آنها مانند برندهای موفق برخی از شرکتها، توسط مدیران برند و تیمهای برند ساخته و مدیریت شده اند.در نتیجه شرکتها بایستی پارادیمها و نگرشهای قدیمی را به وسیله اتخاذ استراتژی های درست تدافعی برای مقابله با تهدیدهای برند در هم بشکنند.
شرکتها بایستی به جایگزین های جدید از قبیل:

  • تخصیص نیروی انسانی موجودبه تعدادبیشتری از برندهای خود
  • تعریف مجدد معیارهای موفقیت
  • و یا استفاده از ROBI برای سنجش موفقیت

 

توجه کنند. کوچک سازی و یا از دست دادن اعضای کلیدی تیم برند می تواند به طور جدی برای شرکت ها آسیب زننده و هزینه زا شود.

منبع  برند تک

    برندسازی  برندینگ     مشاوره برند   آموزش برند   رنگ برند  نام برند   دکتر شهریار شفیعی  هویت  بصری برند   

تعریف برند از دید انجمن  بازاریابان آمریکا   شخصیت برند انتخاب نام شرکت و نام برند  ارزش برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی