در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برای انتقال ایده‌ای ساده از معنا و تمایز، باید رنگی انتخاب کنید که به خوبی با موقعیت استراتژیک شما سازگاری داشته باشد. انتخاب رنگ باید منعکس‌کننده تمایلات و خواسته‌های عاطفی مشتری یا ارزش و وعده‌ای باشد که نام تجاری برای پاسخگویی به این تمایلات در نظر گرفته است.
انتخاب رنگ یکی از کلیدهای ایجاد یک ویژگی موثر برای یک برند است. قرار دادن یک نام تجاری در یک صنعت یکسان باعث جدا کردن یک کمپانی از دیگر کمپانی ها می شود. این یک بیان از شرکت شما
می شود که شما را با مصرف کننده گان و مشتریانتان مرتبط می سازد. یک برند می تواند بیان کننده مشخصات یک کمپانی باشد، هدف های آن، پیام آن، منشا و آصل آن و ماموریت آن. تمام این موارد تکیه بر انتخاب رنگ شما برای یک برند دارند در زمانی که در آگهی های تبلیغاتی، لوگوها، وب سایت ها و دیگر موارد از آن استفاده می کنید. رنگ ها احساسات گوناگونی را تحریک می کنند و از جانب مشتری ها جواب داده می شوند. از این رو این بسیار مهم است که بدانید که چه رنگی را برای شرکت خودتان انتخاب کنید .
هر کدام از رنگ ها معنی و تعلقات گوناگونی دارد و احساسات متفاوتی را بیرون می کشند که برای موثر حاضر شدن در مشخصه برند شما بسیار حیاتی هستند.این رنگ می تواند در مشتری ها کشش و الهام ایجاد کند. انتخاب رنگ مناسب برای معرفی نام تجاری شما باید بر اساس معیارهای مختلف انجام گیرد. در این قسمت به ده معیار مهم اشاره می‌شود:

انتخاب رنگی که بهترین توصیف برای خصوصیات برند شما باشد.

این رنگ باید با نگاه اول به آن ها بگوید که شما که هستید. همچنین آن ها باید بفهمند که کار شما بیشتر در زمینه انرژی، جدیت، پیچیدگی، سرگرمی و یا غیره است. اجازه دهید تا رنگ به خودی خود ویژگی ها را به بیننده انتقال دهد . 

-2 آگاهی در زمینه روانشناسی رنگ

برای اینکه مطمئن شوید که پیامتان را به شیوه ایی درست انتقال دهید باید در مورد معانی رنگ ها دانش کافی داشته باشید. موسسات مالی برای نشان دادن امانت داری از رنگ آبی استفاده می کنند.
سایت های رسانه ایی اجتماعی برای القا حس دوستی رنگ آبی را انتخاب می کنند. کمپانی هایی که در رابطه با زنان هستند از رنگ صورتی استفاده می کنند. رنگ سبز را کسانی انتخاب می کنند که قصد دارند ارتباطاتی در زمینه ایده های کامیابی، پول و طبیعت ایجاد کنند. در زمینه روانشناسی رنگ ها موارد وسیعی وجود دارد که شما باید بدانید تا بتوانید رنگ صحیحی را برای شرکتتان انتخاب کنید . 

-3  رنگی را انتخاب کنید که القا کننده معنای مثبتی باشد .

بسیار مهم است که رنگی را که انتخاب می کنید تاثیر مثبتی بر کمپانی شما داشته باشد. این رنگ باید برای نوع محصول و سرویس ارائه شده از طرف شما مناسب باشد. به خاطر داشته باشید که روانشناسی رنگ به دلیل اینکه به سادگی می تواند پیام شما را در رابطه با شرکتتان به بیننده و مشتری القا کند بسیار مهم است. استفاده از رنگ قرمز برای شرکت گل می تواند تاثیر مثبتی داشته و با گل های رز مرتبط می باشد، اما استفاده از رنگ سیاه برای یک شرکت اسباب بازی فروشی اثر منفی دارد و قطعا کودکان را جذب نمی کند . 

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

انتخاب رنگ برند شما

  • ۹۵/۰۶/۲۹
  • شهریار شفیعی

رنگ برند

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی