در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

تبلیغات همچنین می تواند بر اساس نقش هایی که در صنعت و اجتماع بازی می کند، تبیین شود. چهار نقش مختلف برای تبلیغات، مشخص شده است:
1-نقش بازاریابی     2-نقش ارتباطی     3-نقش اقتصادی     4- نقش اجتماعی
نقش بازاریابی. بازاریابی، فراگردی راهبردی است که یک کسب و کار برای ارضای نیازهای مصرف کننده به کار می برد و مصرف کننده از طریق این فراگرد، نسبت به درخواست کالا و خدمت اقدام می کند. مصرف کنندگان خاصی که یک شرکت تلاش های بازاریابی خود را به خاطر آن ها جهت می دهد، بازار هدف را تشکیل می دهند. ابزارهای بازاریابی عبارتند از: کالا، قیمت، مکان، و روش هایی که برای تحویل کالا به کار می روند. بازاریابی همچنین شامل ساز و کاری برای برقراری ارتباط بین این اطلاعات با مصرف کننده است که ارتباطات بازاریابی یا ترویج نامیده می شود. این چهار ابزار را مجکوعا آمیزه یا عناصر تشکیل دهنده بازاریابی و یا چهار پی می گویند. علاوه بر آن، ارتباطات بازاریابی به چهار تکنیک ارتباطی مربوط تقسیم می شود: تبلیغات، ترویج فروش، روابط عمومی و فروش شخصی. بنابراین، تبلیغات فقط یکی از عناصر برنامه ارتباطاتی بازاریابی همه جانبه یک شرکت است-گرچه آنچه بیشتر به چشم می خورد، همین تبلیغات است.
نقش ارتباطاتی: تبلیغات، شکلی از ارتباطات جمعی است که انواع مختلف اطلاعات مربوط به بازار را در محل بازار، به قصد همخوان کردن خریداران و فروشندگان،انتقال می دهد. تبلیغات از طریق خلق تصویری که از واقعیت های بلاواسطه فراتر می رود، محصولی را معرفی می کند و نیز شکل آن را تغییر می دهد.

بیشتر بدانیم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی