در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

برندها در نمایش دادن ویژگی های منحصر به فرد محصول به مصرف کنندگان نقش مهمی دارند. محققان محصولات را بر اساس ویژگی ها و مزایای مرتبط با آن ها به سه دسته ی اصلی تقسیم بندی کرده اند: کالاهای نیازمند جست وجو، کالاهای نیازمند تجربه و کالاهای نیازمند اعتماد.
کالاهای نیازمند جست و جو نظیر محصولات سوپر مارکت ها و میوه فروشی ها که مصرف کننده می تواند ویژگی های محصول( نظیر اندازه، رنگ، سبک، طراحی، وزن و حتی ترکیب محتویات) را با دقت در ویژگی های ظاهری آن، بررسی و ارزیابی کند.
کالاهای نیازمند تجربه نظیر لاستیک خودرو که ویژگی های این گونه محصولات نمی توانند به سادگی توسط مصرف کننده ارزیابی شوند و تجربه ی استفاده از این محصول برای ارزیابی ویژگی هایی نظیر دوام، کیفیت خدمات، امنیت و راحتی استفاده ضروری است.
کالای نیازمند اعتماد نظیر خدمات بیمه که مصرف کننده به ندرت در مورد ویژگی های محصول آگاهی دارد.
با فرض دشواری ارزیابی و قضاوت در مورد ویژگی ها و مزیت های محصول برای کالاهای نیازمند تجربه و کالاهای نیازمند اعتماد، برندها نقش مهمی پیدا می کنند و شاخص مهمی برای نشان دادن کیفیت و سایر ویژگی های مطلوب مصرف کنندگان هستند.

برندها می توانند ریسک تصمیم گیری خرید یک محصول را نیز کاهش دهند. مصرف کنندگان در خرید و مصرف یک محصول با ریسک ها و مخاطرات مختلفی مواجه می شوند از جمله: ادامه

  • ۹۵/۰۷/۲۸
  • شهریار شفیعی

brand

آموزش برند

برندسازی

برندینگ

تخصصی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی