در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

اولین مبادلات تجاری از طریق شبکه های کامپیوتری و ارتباطی در سال ١٩٨٩ صورت گرفت و پنج سال بعد تعداد کامپیوترهای متصل به اینترنت به طور فزاینده ای افزایش یافت تا جایی که شرکت هاو مشتریان توانستند در محیط دیجیتالی تجارت به سودهای قابل ملاحظه ای دست یابند. اکنون با گسترش روزافزون دستگاه های موبایل، تجارت وبازاریابی الکترونیکی از فضای اینترنت وکامپیوترهای شخصی فراتر رفته و برروی گوشی های موبایل نمود پیدا کرده است. درحال حاضر بیش از نیمی از جمعیت جهان مشترک موبایل هستند و درهر مکان و زمانی به دستگاه های موبایل دسترسی دارند، بنابراین شرکت ها با شناخت صحیح بازارهدف خود می تواند از این فرصت فوق العاده استفاده کرده وبه معرفی محصولات و خدمات خود بپردازند. 
یکی از جنبه های کارآمد در تجارت سیار، تبلیغات و بازاریابی به وسیله تلفن همراه می باشد.تکنولوژی موبایل اشاره به فرصتهای زیادی برای بازاریابی به ویژه در ارتباطات مستقیم با مصرف کننده بدون موانع زمانی یا موقعیتها دارد . اگرچه جنبه های بازاریابی موبایل مثل تبلیغات با موبایل نیاز به تحقیقات بیشتری دارد ، اما تأثیر این تکنولوژی در کارآمدی تبلیغات مشخص شده و تقریباً تمامی شرکتهای بزرگ در پی استفاده از این نوع تبلیغات می باشند .
"تبلیغات موبایلی " توزیع پیامهای تبلیغاتی به دستگاه های فرستنده و گیرنده جامعه هدف به شکل های موزیک، نوشته ویا صدا به منظور رسیدن به اهداف تبلیغاتی همچنین جمع آوری بازخور مصرف کنندگان می باشد .
درتعریف دیگر "بازاریابی موبایلی " استفاده از موبایل برای ارائه اطلاعات شخصی شده(همخوان شده ) به مشتری بر اساس زمان و مکان وی، درجهت ارتقاء و ترفیع کالا، خدمات و ایده ها و در نتیجه سود بردن تمام ذینفعان.
تجمیع قابلیتها و توانمندیهای مختلف در گوشی تلفن همراه، این وسیله ارتباطی را به ابزاری قدرتمند در امور بازاریابی مبدل ساخته است.

برای خواندن ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه نمایید.

بازاریابی از طریق تلفن همراه                                                                            

کلمات کلیدی:برند-برندینگ-بازاریابی

  • ۹۵/۰۸/۲۶
  • شهریار شفیعی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی