در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

در مورد برند سازی تجربه محور چه میدانید؟

با ما همراه باشید و در مورد برند و برند سازی بیشتر بدانید.

هنگامی که در گوگل دنبال موضوعی خاص می گردید .طبیعتا فقط چند لینکی را که در صفحه ی اول برایتان یافت شده دنبال می کنید وبه ندرت به سراغ لینک های سوم به بعد می روید.
این خاصیت ذهن است و ذهن انسان هم دقیقا به همین گونه عمل می کند .
هنگامی که برای رفتن به رستوران نیاز به تصمیم گیری دارید .چند رستوران به ذهنتان می آید ؟ مطمئنا بیشتر از 5 رستوران را به خاطر نخواهید آورد و این درحالی است که روزانه از کنار چندین رستوران مختلف می گذرید و تمایل به تجربه آن فضا ها را در لحظه گذر دارید.
حال شما به عنوان صاحب یک کسب و کار زمانی که به افزایش فروش و بالابردن راندمان خود می اندیشید باید به این نکته توجه کنید :نام شما در اذهان مخاطبان شما وجود دارد و یا شما در میان خیل کسب و کار های مشابه گم شده اید ؟
برای ادامه مطلب روی لینک زیر کلیک کنید.
برند سازی تجربه محور
منبع:برند تک
برند -برند سازی-مشاوره برند-آموزش برند

  • ۰
  • ۰

هویت کلامی

در کسب و کار برندینگ از اهمیت فوق العادهای برخوردار است و این‌که مشتریان‌تان شما را در میان دریایی از رقبا تشخیص بدهند بسیار ارزشمند است. این موفقیت در گرو تشکیل یک رابطه‌ی عاطفی با مشتریان‌تان است. استفاده از هویت احساسی منجر به حفظ جایگاه رقابتی یک شرکت می شود.
 در هویت احساسی، مشتریان خودشان را از طریق برند تعریف می‌کنند به وسیله‌ی مارک لباسی که می‌پوشند، اتومبیلی که سوار می‌شوند، نوشیدنی که مصرف می‌کنند و غیره. مشتریان با برندی ارتباط برقرار می‌کنند که احساس کنند هویت آن برند به هویت آن‌ها نزدیک باشد.
چیزی که هویت احساسی می‌نامیم جدید نیست و دیل کارنگی نویسنده‌ی آمریکایی دوره‌های معروف خود در زمینه‌ی پیشرفت‌های شخصی، فروشندگی و سخنرانی در جمع از این روش استفاده کرد و در سال 1936 کتابش بیش از 30 میلیون نسخه به فروش رسید. برای بدست آوردن کمپین برندینگ احساسی شرکت یا محصولات‌تان به چه چیزی نیاز دارید؟ در ادامه پنج راهنمایی برای شروع آورده شده است.  
نکته شماره یک: تمرکز خود را شیفت دهید.
به مردم به جای مصرف‌کنندگان، به تجارب به جای محصولات و به گفت‌وگوها به جای ارائه‌ی اطلاعات فکر کنید. برندینگ احساسی زمانی به بهترین شکل کار خواهد کرد که شما به مخاطبان خود به عنوان فردی که با مردم زندگی می‌کند، کار می‌کند و فکر می‌کند نزدیک شوید و زمانی که آن‌ها این ذهنیات را دارند با آن‌ها تعامل داشته باشید. اگر واقعا مشتریان‌تان را بشناسید کار آسان خواهد شد، بنابراین مطالعه کنید در مورد مشتریان‌تان، این‌که چه کسانی هستند و چه چیزی می‌خواهند. ادامه مطلب 

قدرت صوت درهویت کلامی

ساخت هویت کلامی برند

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی